АНКЕТЕН ПРАШАЛНИК
ЗА МЕРЕЊЕ НА ЗАДОВОЛСТВОТО НА КОРИСНИЦИТЕ НА ГРАЃАНСКИ УСЛУГИ ОД НАДЛЕЖНОСТ НА МВР – ОДДЕЛ ЗА ГРАЃАНСКИ РАБОТИ
Заради подобрување на квалитетот на нашето работење, Ве молиме да го дадете Вашиот придонес со одговор на следните прашања:
Локација:
Ве молиме означете ја постапката:
1. Колку сте задоволни од пристапот и комуникацијата на вработените?
2. Колку сте задоволни од добиените информации за условите, текот и рокот на постапката?
3. Како ги оценувате просторните и работните услови во кои ја добивте услугата?
4. Дали побараната услуга ја добивте во законски предвидениот рок?
5. Ве молиме наведете ги причините за задоволството или незaдоволството од добиената услуга:
Ви благодариме за соработката